Naam:
Foto’s:
Video’s:

Over mij

Hallo Lieve allemaal,

Mijn naam is Ciel Bekkers. ik woon in Nederland in het Brabantse Oss. Hier woon ik al 19 jaar samen met mijn moeder zusje en stiefvader. Ik studeer verpleegkundige op het ROC Nijmegen, op dit moment zit ik in mijn 3de leerjaar. ik schreef altijd al in vriendenboekjes van vriendinnen dat ik verpleegkundige wilde worden. In mijn vrije tijd doe ik graag leuke dingen zoals: uiteten en uitgaan, samen met mijn vriend Joris en vriendinnen. ik heb er altijd al over gedroomd om op buitenlandse stage of om verre reizen te maken, deze droom kan ik nu waar maken.

Over mijn reis

Op 24 april is het dan zo ver een van mijn dromen komt uit. Dan ga ik samen met 7 andere studenten 3 maanden stage lopen in de Filipijnen op het eilandje Panay. Hier gaan wij als verpleegkundige stage lopen in een ziekenhuis, in de gehandicaptenzorg en op out reach in de bergen. Hier gaan wij de verpleegkundige in de Filipijnen helpen in de verloskamers, meekijken met operaties, baby'tjes vaccineren en nog veel meer interessante handelingen. Ik heb er super veel zin in!!

Nadat de stage is afgelopen reis ik alleen door naar Indonesië, waar mijn vriend een dagje later aankomt om samen te gaan backpacken door Java, Bali en de Gili- eilanden.

Als het je leuk lijkt om mij in mijn stage en reis door de Filipijnen te volgen. Kan je elke week een verhaal lezen op mijn blog.

Bezochte landen

Ik heb 10 landen (4%) bezocht:

België, Duitsland, Filipijnen, Frankrijk, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk.